środa, 17 czerwca 2009

Ulubione fotki z 2008 roku

Pierwszy post, wypadało by napisać jakoś sensownie. Miały się w nim pierwotnie znaleźć zdjęcia zrobione Zenitem podczas tegorocznych Dni Morza w Szczecinie, jednak nie wiem kiedy wywołam film. Nie chciałem wracać do konkretnego tematu z archiwum, bo wolałbym, by blog był miejscem gdzie będę pokazywał swoje aktualne zdjęcia. Postanowiłem jednak, choć to nie łatwe, wybrać 10 moich ulubionych zdjęć z 2008 roku. Wybrałem... wyszło 15, mała selekcja i zostało 11 spośród których nie zdołałem już żadnego odrzucić. Od razu muszę napisać, że to wcale nie ma być 11 moich najlepszych zdjęć, a jedynie ulubionych, takich, które kojarzą się z fajnymi sytuacjami, czy też po prostu, które lubię, bo mi się podobają (a niewiele robię takich fotek). Zapraszam ponownie za jakiś czas, pojawią się zdjęcia, o których pisałem na samym początku ;) (Klikajcie na fotki aby je powiększyć.)

Pomnik Bartolomeo Colleoni'ego na pl. Lotników w Szczecinie.


Panorama Szczecina, widok z wieży Zamku Książąt Pomorskich.


Magda i Paweł, fotka z sesji ślubnej, dość nietypowej ;)


Wyburzanie budynku teatru lalek "Pleciuga"...


Romek, Krathor i Wingman, świętują zwycięstwo rakiją ;)


V Międzynarodowy Zlot Pojazdów Militarnych w Bornym Sulinowie


Opuszczona stacja kolejowa, wiele jest takich w Szczecinie, ta już nie istnieje...


Kaplica na cmentarzu prawosławnym w Suwałkach.


Cafe-pub "Fuego" w Poznaniu, obecnie podobno już tak nie wygląda.


ul. Wojska Polskiego w Szczecinie. Znajduje się tam kilka banków.


Zdjęcie "legenda", wiele osób zastanawiało się co to za okno,
jakaś magiczna chatka, tymczasem to Akademia Morska w Szczecinie ;)


6 komentarzy:

Katarzyna M. pisze...

Drugie od dołu; klęcząca postać - to zdjęcie będzie moim ulubionym z tego wpisu (:

Anonimowy pisze...

Hmm... jako, że widzę tylko 10 zdjęć śmiem twierdzić, że jedno z nich zostało okropnie potraktowane, odrzucone lub (co chyba gorsze!) bezczelnie zapomniane :)
Mnie osobiście najbardziej podoba się kaplica cmentarna z urokliwym, łysym drzewem po lewej stronie. Stacja kolejowa też byłaby niczego sobie, gdyby nie ten blok z boku, który zepsuł mi całą harmonię ;) Tak wiem - nie jestem normalna :) Pozdrawiam, A.

Damian Jankowiak pisze...

Fakt! Zjadło jedną fotkę, ale już to naprawiłem, dziękuje za czujność i komentarz odnośnie zdjęć :) Pozdrawiam!

Marta pisze...

Ładnie tu. Ale faktu, że byłeś w wtedy Poznaniu i na siebie nie wpadliśmy nie wybaczę nigdy ;)

Btw, to pewnie mój net, ale strasznie mi muli, jak usiłuję dodać komenta. To próba numer dwa, pierwsza była rano.

Anonimowy pisze...

Ja zatęskniłem za moim Szczecinem oglądając te zdjęcia :)Tak naprawdę zatęskniłem. Dredzik

Anonimowy pisze...

A mojego ulubionego zdjęcia tu nie ma :(

Ania